yesimvera 4,5 yildir evlidir bitanem.. emin ol ki ben psikolojimo bozdum tedavi bile aldim çok zor zamanlar yaşadim ama ben uzulunce dusunende degil Rabbim istedigi zamanda olacak.. biz kendimizi yipratirasak gelecek olan cocuklara saglikli anne olamayiz.. o yuzden boşuna demiyorlar nasip ise gelir Bagdattan Yemenden nasip yoksa ne gelir elden.. seni o kadar iyi anliyorum ki sanma ki anlamiyorum cektiklerini dusuncelerini harfiyen siralarim şuraya.. dusun cevremde olmayan arkadaslarimin aile uyelerinin hepsinin oldu ben kaldim 😃 Ama yapicak bir sey yok Rabbim herkesin evladini kendine bagislasin bizlerede, dileyen isteyen herkesede aratmadan zorlastirmadan hayirlisi ve saglikla tezden nasip etsin 🤲🏻