Kubraaa9 yaş olarak öğrenecek zamanı gelmiş. kesinlikle anaokulundan önce halledin bence, zaten önümüz haziran, kakasını yapmaya alıştırma çalışmalarına başlayabilirsiniz. İlk okula başlatabilirler 1 sene sonra direk, çünkü eylül doğumlu. Ekim ve sonrası doğumlular için pedagogdan rapor alarak 1 sene geciktirebilirsiniz ilkokulu. Zaten kendisi yapmayı öğrendiğinde ıslak mendille kendini temizlemeyi de öğretebilirsiniz, okulda rahat eder.
Bu konuyu çözmemek için anaokuluna göndermeme yapmanızı tavsiye etmem. Bence çocukların topluluğa alışması için anaokulu çok önemli..