1melekannesi3858 Kızlar ikinci bebeğime hamileyim 5 gün beta doktor dahada yüksek olabilirdi dedi düşük mü sizce
Seymabutun1 1melekannesi3858 gecikmeye göre dediği gibi yüksek olması gerekiyor sanırım. Çünkü benim olması gereken adet günümde yapılan tahlilinde değerim 2700′dü.
[silindi] Geç döllenmiştir belki önemli olan şu an kaç oldupu değiş ki bundan sonra nasıl yükseleceği önemli
1melekannesi3858 Seymabutun1 kendi doktorum da alakası yok önemli olan ikinci tahlil belkide gwc döllenme dedi ikinci beta da artış güzel ise problem olmaz dedi
[silindi] 1melekannesi3858 amin aminn hep de öyle oluyor 4 yaşında oğlum var 3 senedir deli gibi bekliyordum, dün kalbini duyana kadar inanmıyordum ama zamanı buymuş kendimi üzdüğüne değmezmiş her şeyin en iyisi en hayırlısı en güzel zamanda gelsin inşallah 🧡
1melekannesi3858 [silindi] aynen öyle canım benin bebeğim 20 aylık şimdi ikinciye hamileyim inşallah güzel haberler alirim