Selam kızlar 23 haftalık gebeyım 12. Haftada ıkılı test yaptıdım risk yol ancak hormon seviyesi yüksek demişti doktorum bende kıloluyum bebekte iri olabilir detaylıda konuşuruz demişti bugun detaylı usg yapıldı ense kalınlığı 8 cıktı en fazla 6 olması gerekıyormus bu haftada fetal dna önerdi yaptıracağım ama doktorda iri bebekte olabilir veya ihtimal var tabıkı dedi varmı böyle bsiey basına gelen acaba 🙏