Mervebalemir benimde 23. Haftamda sağlık ocağında verdiğim idrar tahlilinde pozitif çıktı canım bende tek artı vardı. Doktoruma gittigimde benden spot idrar testi istedi bazı kişilerden 24 saatlik idrar da istenebiliyomus. Spot idrar testi 3 4 günde çıktı çok şükür bir sorun görülmedi. En iyi cevabı doktorunuz verecektir. Umarım bir sorun yoktur. Tansiyonunuz nasıl bu arada? Doktorum tek başına protein bir sorun olmaz Tansiyon olmadıkça demişti.