rumeysa124455677 Merhaba 6+3 teyiz daha kalp atışını duymadık, ama iki gündür kasıklarıma kramp giriyor gibi ve kabızlık söz konusu gibi normal mi ?
Imasleeper rumeysa124455677 hayırlı olsun normal canım ilk hamileliğimde 3-4 ay adet sancıısı çektim her adet zamanımda muhtemelen rahim kendini alıştırıyordu kasık ağrısı normal yani. Kabızlık için de kayısı öneririm çorba vs iç gaita yumuşasın en azından bağırsaklarınj falan rahatsız etmesin