Basakparlar Elegantea10 dozlarım yine yükseltildi ikisini de 58-58 vuruyorum artık bebeğim iri 3 hafta önde suyumuz sınırda çok değil sabah açlıklar ne yazıkki düşmüyor 105-135 aralığında çıkıyor tokluklar da 100-160 arası çıkıyor bazen çok nadir 180
Elegantea10 Basakparlar anladım peki novorapidi hangi öğünde vuruyorsunuz? Bir de levemir daha çok açlıkları etkiliyor değil mi
Elegantea10 Basakparlar bebek önde olunca tüm değerleri mi önce oluyor kafa çevresi vs yoksa karın çevresi mi acaba
Basakparlar Elegantea10 novorapid sabah öğlen akşam yemeklerden 20 dk önce 58 doz vuruyorum ama genelde 2 öğünüm var 3 öğün yapmıyorum ben levemir gece 10’da 58 vuruyorum sabaha kadar dengede tutması için
Elegantea10 Basakparlar ben de 28. Haftadayım açlıklarım 95-110 arası çıkıyor şu an tokluklarım sabahları 120-150 arası çıkıyor. Akşam ve öğlen toklukları 100-120 arası çıkıyor 9 ünite toujeo kullanıyorum geceleri ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
Basakparlar Elegantea10 ara öğün yapıyorum hafif atıştırmalık olarak yapmadan önce de 20 doz vuruyorum benim gebelik şekeri değil diyabet hastasıyım yeme içme ile pek alakası yok benim tek insülin mi var sizde gece için verilmedimi
Basakparlar Elegantea10 insülin değiştirmeleri gerekiyordu sakıncalı diye biliyorum o insülin gebelikte
Elegantea10 Basakparlar bana sadece gece için verildi bu söylediğim insülin, tokluklar için ayrı bir insülin verilmedi
Elegantea10 Basakparlar kontrole gittiğimde sorayım ama netten baktım c grubuymuş sizin kullandığınız b grubu doğru söylüyorsunuz
Basakparlar Elegantea10 beklemeyin muhakkak gidin kullandığınız lantus ile aynı gebelerin kullanması yasak levemir ile değiştirilmesi gerekiyor çok geçmiş olsun
Elegantea10 Basakparlar merhaba geçen hafta doktorumu değiştirdim ve levemire geçtim. Eski doktoruma şaşırdılar nasıl o insülini vermiş diye. Siz söylemeseniz öylece gidecekti. Levemir toujeo dan daha etkili çıktı
Basakparlar Elegantea10 yok canım bekliyorum cuma günü kontrolüm var 37’de 4250 kilosu dediler halen gün verilmedi mecburi sezeryan olacağını söylediler sadece
Elegantea10 Basakparlar yaa maşallah ikiz bebek taşıyor gibisiniz baya kilo almış bebiş 🤗 sağlıkla gelsin minik kuş 🥰
Canpareanne Bende tip 2 diyabetliyim. 29+3. Haftadayım yediklerime çok dikkat ettiğim için kontrollü gidiyorum. Diyetisyen kontollü gidince faydasını görüyorsun.