iremzcn Kızlar merhaba. Bana bebeğe en iyi gelen gaz yapmayan kilo aldıran güzel bir mama markası önerebilir misiniz? Yenidoğan için en iyi mama hangisi?
bikbikbikaak iremzcn bebekten bebeğe çok değişiyor, bana gaz yapmayan size yapabiliyor maalesef. Biz hipp organic combiotic kullandık, gazlı bi bebekti zaten ama ekstra artırmadı gazını bence
TAkilicci iremzcn hipp ve sma en iyisi diye biliyorum aptamilde de şeker var gazı tetikliyor diye biliyorum similac biraz daha reflüsü olan bebeklere similac da çok iyidir
Imasleeper iremzcn bebekten bebeğe göre değişir ama en sevdiğim iki marka hipp ve sma kızıma hipp organik kullandım çoğu zaman ama sindiremedi sanırım gaz yaptı çok kustu sonra sma optiproya geçtim. Şimdi oğluma hastane için hipp combiotic aldım o daha hafif bi mama yine öyle bi problem yaşarsa sma comfort alıcam büyüdükçe optiproya geçerim
Talentedmom iremzcn her bebeğe göre değişiyor deneyerek anlayabilirsiniz reflüsü varsa evolvia ar önerebilirim
3_bebelianne iremzcn Aptamil ve Sma biz İlk altı ay Aptamil 6 ay sonrası Sma ile devam ettik zeytinyağı koyuyordum ben bir damla doktor tavsiyesiyle gaz falan yapmıyordu
Dilaraklnc3 Aptamil prosyneo biz şuan onu kullanıyoruz bebeğim kolik. Araştırırsanız gaz sorunu olan bebekler için üretilmiş. Doktorumda onu önermişti çok şükür biraz rahatlattı bizi her markayı denemiştik 🫠
Gozdeeb iremzcn bebekten bebege degisir canim. Oglum sma icmedi asla (hipp bulamamistim) dr umuz basindan beri hipp combiotic olanini aldirdi onu kullandik. Bi problem yasamadim ama dedigim gibi bebekte bitiyor is
ikibebekbiranne_ iremzcn ilk oğlumda baby goat kullanmıştık hem içeriği hoşuma gitmişti hem de bebeğime yaramıştı☺️
Embu iremzcn kızım da araştırdığım en iyi içerikli olan hipp ti canım ama kızımı kabiz yapti sonra sma geçtim oda çok kusturdu sonra aptamile başladım rahat ettim doktorumuz hip sma aptamil birde golden goat önermiş ti ama golden goat yakınımda hemen alacak biryer de yoktu denemedim o yüzden
ikibaloglanannesi iremzcn Bebekten bebeğe değişiyor. İlk oğlumda Bebelac kullandık memnun kaldık. İkinci oğlum da hipp kullanıyoruz şu an.