Selam kızlar nasılsınız ?
Kızlar ya size bişey danışmak istiyorum.. Ben şu an 28. Haftamdayım, ikinci hamileliğim. Oğlum geçen sene Temmuz başı doğdu, kızım da bu sene Temmuz ortası doğacak. Anlayacağınız kısa zamanda tekrar hamile kalmam sebebiyle ve oğlum acil sezaryen ile doğmuş olması sebebiyle zaten riskli gebeyim. Siz sormadan söyleyeyim, kızım planlı değildi ama hormonal rahatsızlığım ve üstüne birde lateks alerjim olduğu için korunma yöntemimiz tepki hızımıza bağlı biraz 🥴
Her neyse… Ben 1 aydır gerçekten çok kötü kasık ağrıları yaşıyorum. Yatarken kalkamıyorum kalçam bir kütlüyor kemiklerim kırıldı sanıyorum ve ağrıları başta o kadar kötü olmasa bile artık ağrı eşiğimi geçmeye başladı. Bırakın kalkmayı, bacağımı dahi kaldıramıyorum veya kendime çekemiyorum. Doktorlara söylüyorum (birden fazla farklı doktora göründüm) bebekte sorun yok, doğum başlamadı vs vs diyorlar ve sürekli idrar yolu enfeksiyonu var mı diye kontrol ediyorlar ama herşey tertemiz çıkıyor. E yapacak bişey yok diyorlar… Oğlumda bi ağrılarım doğumdan 1 ay önce başlayıp bir gün öncesinde yürüyemeyecek seviyeye çıkmıştı ama kızımda bu kadar erken başlaması, bu kadar şiddetlenmesi ve doktorların bişey yok demesi beni hiç mi hiç rahatlatmıyor.
Magnezyum, vitamin vs hepsini kullanıyorum bu arada…
Bunu yaşayanlarınız var mı ve belki kendince bir çözüm bulmuş olan ? En azından ağrı azaltan bir çözüm gibi mesela ?