Buket-izmir Merhaba kızlar daha önce 2 kere düşük yaptığım için endişeleniyorum. Hafif pembemsi kahverengimsi çok az akıntı gibi bir lekelenme yaşadım anlamı nedir?
aysenur8182 Buket-izmir öncelikle stres yapma benimde ilk bebeğim düştü ikincide de 4. Ayıma kadar lekelenme oldu progestan kullandım şuan herşey yolunda çok şükür 6 aylık olcaz az kaldı
Nurrvldn Stres yapma doktor kontrolüne hala varsa hıc bekleme git dırek yerleşme felan olurda ama yınede git