Ne durumdasınız benim bebiş çok hareketlendi doğumun belirtisi mi bu aşırı baskı yapiyo sızlama oluyo bıçak batması gibi çok stres yapıyorum bı yandan korku heyecan ne zman doguracam merak ediyorum 🥲 sizler ne durumdasınız bu haftada doğum yapan varmı erkek bebekler erken doğar derler doğru mu kızlarım biri 40ta biri de 39+4 te doğdu