Kizlar 1.5 senedir emzirjyorum bebeğim ilk zamanlar sol göğsümü emmedi yaklaşık 3 4 ay emmedi sonra da kendi tutmak istemedi heo sagi emdi sol gogsum küçük kaldı sağ göğsüm büyük yine de vermeye çalıştım ama sol gogsum büyümedi bu durumu yaşayan var mı düzelir mi sütten kesince