ftmknd Gulsah7171 ben 32.haftamdayim canim kullaniyorum gece yatmadan once iciyorum ve herhangi bir bulanti yada kabızlık tarzi sikayetim olmadii ama tabiki bunyeden bunyeye degisir ama gece yatmadan once içmek daha mantikliii🙋🏼♀️🌼
Mrym34 4.ayımdan beri kullanıyorum canım kabızlık falan yapmadı bende bi defa ilaçtan sonra süt içmiştim kötü olmuştum içtikten sonra süt içmemeye dikkat et
EbruKrhn Mrym34 canımm kötü olmaktan ziyade süt ztn demir emilimini engelliyor ilaç sonrası içmen yanlış onlara dikkat etmen lazım. Doktorum et yemeklerinin yanında ayran falan da içme dedi süt ve süt ürünleri demirin emilmesini engelliyor.
eerdem6 Ben kullanıyorum sabah içince bulantı yapıyor ama ben gece yatmadan önce içiyorum artık bi sıkıntı olmuyor. Bi iki ay kabızlık ve dışkıda renk değişimi yaptı ama sonra geçti