birmayismasali ben 5 yılda 3 kere yaptırdım. Ama maalesef tutmadı. Çünkü sadece çatlama gününü değerlendiriyor doktorlar. E o zamanlar iğne yumurtayı çatlatıyor diye düşünüyordum. Ovulasyon testi ile tanıştım ve testte 2 gün yumurtlama bir gün çatlama olacak şekilde 3 gün değerlendirdim. Meğersem benim zaten normalde de çatlamam oluyormuş. Pcos tanısı konulmuştu. Bu test sayesinde hamile kaldım