Benımde 40 da hıcbır belırtım yoktu 40+4 te ufakt ufak basladı 40+5 te dogum yaptım ayrıca halaa kanala bıle gırmemıstı bebeğim kanala ılla gırıcek dıye bırsey yok bol bol yuruyus yapın sız hareketlı kalmaya calısın sancıyla berberde gırer kanala başı benımkı sancıyla beraber yerleşti