ogretmenanne2407 Merhabalar annelerimm 30. Haftadan sonra zaman durdu resmen günler o kadar yavaş geçiyor ki… Kendimi bazen çok enerjik bazen çok bitik hissediyorum :( uykusuzluk, gece kaşıntıları, nefes darlığı aşırı terleme… Hem bir an önce kavuşmak hem de içimdeki kıpırtılar hiç bitmesin istiyorum 🫣 sizde durumlar nasıll
nurnnur ogretmenanne2407 aynı 34 deyim ama 2 hafta önde gidiyor kilosu erken doğum olurmu bilmiyorum korku başladı
eilf150 ogretmenanne2407 ufff aynı 33 suan bu hafta hıc gecmedı yorgunluk çoktu üstume artık doguma annemlerın yanına gıtcez tayin faln var dogum korkusu derken kafam donduu
defnevedoruk ogretmenanne2407 banada aşırı hızlı geçiyormuş gibi geliyor😃 32deyim diyorum nasıl ne ara oldu 32 anlayamadım bile
Kubra001111 ogretmenanne2407 34+1 deyim havalar sıcak nefes almak zor kaşıntı sağlıkla gelsin minikler 🌺
bravo61 28den sonra erken doğarsa stresi yükleniyor 37den sonra ya geç doğarsa stresi😂 bir an evvel doğsun bende istiyorum da sabırla bekliyoruz hanımefendiyi
ogretmenanne2407 bravo61 ayy kesinlikle öyle 🥺 belli bir haftayı atlattıktan sonra insan oh çekiyor yinede sağlıkla alalım inşallah 🌸
Sule45 nurnnur benimde 34+5teyim iki hafta önden gidiyoruz erken doğum olabilir dedi uygun şuan dedi çok korkuyorum eğer iki hafta içinde doğmazsa sezaryen olacak sanırım ilk gebelik bilmiyorum ne yapacağım
ogretmenanne2407 nurnnur benimde 10 gün önden gidiyordu en son gittiğimizde ama doktor erken doğumla alakalı bir şey söylemedi bazıları yapısal olabiliyormuş önemli olan sağlıklı ilerlemesi 🙏🏻 yinede çok fazla hamurişi tatlı tüketmemekte fayda var 🩷
Anniskoo0634 Tüm işlerimi 30. Hafta dan sonrasına bıraktığım için bana zaman hızlı geçiyor valla😁😍 odası , ev temizliği, kıyafet yıkaması , eğitim alması , pilatesi derken ancaaa
Tusu54 Benimde 34+3 2 hafta önden gidiyor kilosu boyu ama erken doğum riski vs demedi doktorum sadece yediklerine dikkat et diyor :)
nurnnur Sule45 bende 34+5 teyim uygulamaya göre 16 hazirana geliyor doğum bana erken doğumla ilgili bişey demedi şekerim sınırda çıkmıştı pazartesi tekrar gidicem açlık tokluk sekerine bakacaklar
babyloving Sule45 kilosu önden gidince mi erken doğum oluyor? Benim kilosu haftasında diğer ölçümleri iki hafta önde gidiyor da hiç erken doğum falan demediler gerçi daha 31+2 haftalık
Sule45 nurnnur benim şekerim çıkmadı şükürler olsun genetik olarak iri sanırım gelişimi tamamlanmış aşağıda dediği için olabilir dedi
Sule45 babyloving hayır yani doktorumun açıklaması bütün gelişimleri tamamlanmış doğsa bir sıkıntı olmaz artık dedi birde aşağıda bebişim o yüzden bana öyle dedi genel olarak kilodan olup olmadığını bilmiyorum
Melikeakkc ogretmenanne2407 34+1 zaman çok yavaşladı geçmiyor. Bu zamanlara nasıl geldim anlamadım ama bu ay nası geçecek bilmiyorum