Masal2021 Kizlar sanırım geçen hafta kimyasal gebelik yaşadım ama kan vermemiştim test yapmıştım çıkmıştı ama adet olduğum ilk gün 2 defa parça dusmustu normalde parça dusurmem bide ilk gün yoğun gelmez benim baya yoğun gelmişti sizin nasıldı adet gununz
Nazsuuu Masal2021 bende adet oldum bugün çok ağrılı geçiyor ve çok yoğun gerçi kürtajdan beri hep böyle oluyor
nurssmom Masal2021 eğer üşüttüyseniz parçalı gelir ama kimyasal gebelik yaşadığınızda iğne ucu kadar gebelikte zaten pıhtı gelmiyor pıhtı gelmesi için 1.5 aylık en az hamile olmanız lazım
Masal2021 Nazsuuu banada 6 ay önce kürtaj dediler boş gebeliğim için evde düşürdüm çok ağrılı oluyor kurtaj
Nazsuuu Masal2021 benim içimde parça ve kan birikintisi oluşmuştu sürekli 3 ay kanama gördüm o yüzden