Birmanolya Kızlar transferim olacak. 3.gün embriyosu ile hamile kalanlar sürecinizin nasıl geçti neler yaptınız. Anlatır mısınız? Rahatlamaya ihtiyacım var:(
020525 Birmanolya 2. gün embriyosu ile hamile kaldım. Hiç bişey yokmuş gibi davrandım. Hareketlerime dikkat ettm düşünmemeye çalıştım.2 saat yattım yarım saat dolandım evin icinde
GY1994 Birmanolya 3. Gün dondurulmuş embriyo transferi olmuştum şimdi oğlum 2 yaşında. Ve şuanda kendiliğinden 2. Ye 4 aylık hamileyim
Betulycd Merhaba bende 3. Gün embriyo transferi olcam haziranda ilk iki tedavide 5. Gün emb tranfer edildi fakat kimyasal gebelik oldu. Umarım bu sefer tutar araştırdığım kadarıyla tutanlar var Allahtan ümit kesilmez
Birmanolya Elaaaa41 Ya emeklerinizin karşılığını almışsınız ne güzel sağlıkla doğurun inşallah kaç hücreliydi embriyonuz hatırlıyor musunuz
Birmanolya Asill01 ya ne güzel maşallah emeklerinizin karşılığını görmüşsünüz bende şu şıralar olacağım transferi. Kaç hücreliydi embriyonuz hatırlıyor musunuz
Birmanolya 020525 Hemde 2.embriyosu ile maşallah ne güzel bir haber bu ya gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah. Benimde 3.gün embriyo transferi olacak 5senedir sürekli tedaviler gördüm endişeliyim
Elaaaa41 Birmanolya hiç bilmiyorum maalesef. İnsallah sizinde güzel haberler sonuçlanır. 2. Gün embriyosu ile pozitif görenler var. İçinizi ferah tutun inşallah sizinde pozitif olucak.
020525 Birmanolya hiç endişelenme rabbim ol derse olur. Benim 3 tedavimdi 2.gun embriyosu şuan 4 yaşında. Sonra kendiliğinden hamile kaldım. Bizde çok mücadeledeler verdik rabbim ol derse oluyor valla
Birmanolya Asill01 Benim de 3 adet donduruldu 1. 8 hücreli diğerleri 6-7 hücreli olarak ilk olarak 8hücreliyi transfer edecek
asel_asl 020525 kesinlikle.. 4. Denemede tutundu benim oğlum da çok şükür şuan 1 yaşında ve şimdi tekrar hamileyim tamamen doğal gebelik hemde . Tam 9 yıl uğraştık biz çocuk sahibi olmak için