Gizemmm111 Merhabalar ☺️ Bebeğimin cinsiyetini yeni öğrendim sayılır. Bir kızım olacak inşallah ama erkek ismi seçmek daha kolay gelirken kız isminde zorlanıyorum. Önerilerinizi alabilir miyim?
Alparslanmom Gizemmm111 Benimde kızım olcak çok zor kız ismi seçmek oğluma hemen karar vermiştik 🙂 Şuan aklımda olanları söyleyim Umay İlay Almila Diğer beğenip koymayacağım isimler Asya Alya Dalya İnci Ada Mira Ela Aybike Bengi
fatmaanuurr22 Gizemmm111 Hayırlı olsun canım 🥰 kız ismi seçmek gerçekten çok zor biz sürekli isim değiştirdik en son Alara ismine karar verdik inşallah kızımın adı Alara olacak öncesinde İdil Su diyorduk öykü masal duru Belinay buğlem fikir olsun sanada
Beybisiiiii Merhaba kızlar bebeğim için hastane çıkışı ve isimli yastık yaptırmıştım ama ailevi sebeplerden isim değiştirmeye karar verdik Ebrar isimli yastık ve hastane çıkışı var uygun fiyata vereceğim