mor_menekse1 Nurgul_07 bende burdayım 😄 ikizlerim 3, 5 yaşındalar halla buralardayım 3. Düşünüyorum 🤣
Aaabbbsssddff Tugba2803 ben prego solo sipariş ettim aparatıyla ayrılıp birleşmesi daha kolay bence daha 33 haftalığız tabi ama hem araba kalite olarak öneriliyordu hemde alttlı üstlüler ya da yan yanalar bana kullanışlı gelmediler
ozgeserin Tugba2803 biz joie aldık çok uygun fiyata inmişti. Ama chico markayıda çok öneriyorlar ama biz e bebekte joie 7 bin küsürw düşünce onu almaya karar verdik
Yavuzzynpmhra Nurgul_07 19 aylık tek yumurta ikizi kızlarıım vaaar 🫠🫠. İkiz anneleri olarak çoook şanslıyız bence
ozgeserin Es_Es16 rabbim çok sabırlar versin inşallah herşeyde vardır bir hayır inşallah bidaha nasip eder Rabbim büyük olduğunda da olmadığında da bir hayır vardır.