Sumiire açlık 95 üzerine çıkmamalı, tokluk 1 saat sonra ölçüyun. 1.5 saat sonra ölçmek doğru değil, beni insuline başlattı doktorum 1 saat sonra tokluk ölçülüyor . Bu şekilde ölçü yapın, öyle gidin doktora direk diyabete gidebilirsiniz randevu almadan.
Sabah: açlık 1 saat sonra tokluk
Öğlen: açlık 1 saat sonra tokluk
Akşam: açlık 1 saat sonra tokluk
Birde Akşam saat 22.00 ölçü yapın