seymawsu 34 haftalık doğum yaptım kızım Şuan 26 günlük. 16. Gününde küvezden çıkıp eve geldiğimizde en geç iki saatte bir uyandırıyordum zorla emzirmeye veya biberonla beslemeye çalışıyordum. Başlarda besleniyordu ama sonra iki saatte uyandırsam da çok az beslenmeye başladı hatta bazen hiç içmedi sütü. Sonra ortalama 3 saat sonra kendi kendine uyandığını ve o zamanlar güzel emdiğini fark ettim. Bazen 3.5-4 saate çıkabiliyor ama çok nadir oluyor. Doktor kilo alımı güzel olduğu için ortalama 3 saatte bir beslemen sorun olmaz dedi kilo aldıkça kendisini biraz daha toparladıkça aradaki süre uzamaya başlıyor