Kızlar 37+3 sezaryene giricem hastanedeym geçen sene bugün ilk bebeğimi erken doğumla kaybetmiştim rabbim aynı gün oğlumu inşallah sağlıkla kucağıma almayı nasip eder korkuyorum ilk kez sezaryen olucam burada 9 ay boyunca bebek isteyen doğuma giren vs her derdi olana çok dua etmiştim lütfen sizde bana dua edin sağlıkla ağrım olmadan atlataym bebeğimde sağlıkla kucağıma alaym inşallah rabbim herkesn yardımcısı olsun korku ve hüzün hepsi karışık nolur dua edin 🥹🤲🏻❤️