Eda22_ Dün sabah hafif lekelenme gibi geldi doktora gittim sancı ve açılma yok ama nişanım gelmiş şuan da haffi hafif kasılma bel ve kasık ağrısı oluyor ara ara yaşayan var mı
Aysenur_5312 Nişan gelmesiyle hemen gitmeyin bence doktorlar genellikle suni sancı vererek doğumu başlatıyorlar eğer bebeğin suyunda azalma gibi bir sıkıntı yoksa normal doğum düşünüyorsanız evde sancıyı çekmenizi tavsiye ederim