Ben de 35. Haftamda olmuştu hastaneye gittik yatış verdiler 1 cm açıklık olduğu için geldiler gittiler parmakla baktılar 3 cm ye getirdiler açıklığı 1 Mayıs’a denk geldiğim için bazı doktorlar yoktu 2 gün yattım 3 . Gün bi doktor geldi ordaki ebelere kızdı yalancı sancılar için neden yatış verdiniz dedi öyle çıkışımı yaptılar 2 gün önce de kontrolüm vardı doktor hiç bişi demedi herşey yolunda dedi