Kızlar merhaba, 8.ayın içerisindeyim henüz ancak neredeyse 1 aydır fitil ve antibiyotik tedavisi gördüm enfeksiyondan dolayı. Doktor kontrolüm de 1 hafta önceydi ancak akıntılarım bir türlü bitmiyor. İdrar mı değil mi gerçekten anlayamıyorum. Su sızması olabilir diye korktum, bu durumu yaşayanlar var mı acaba 🙏🏻