Tunzalee38_ Dönüp dönmemesi önemli değil ki. Önemli olan bebeğin kanala yerleşmesi. Kız kardeşimin bebeği de doğum pozisyonunu almıştı ama bebek kanala yerleşmemiş baya normale zorladılar sonra da sezaryene aldılar.
Kızım 40+1 günlükken doğdu. Oğluma da 36 gün kaldı inşallah 🙏🏻