H_selooo Deneyimlerinizi bizimle paylaşır mısınız :) İçerken zorlanıyor musunuz ? Bi daha kanamanız oldu mu?
Slmcnmyeniben H_selooo ben adet olmadigim için içmiştim 5 gün falan içtim sonra oldum şimdi adetimin bitmesini bekliyorum pazartesi tekrar başlayacağım inşallah
sutlukahve_ H_selooo ben adet bitimi 9 gün içtim tadı kötü değildi bilmiyorum etki etti mi beklemedeyim
Slmcnmyeniben H_selooo en son Şubat’ın başında olmuştum siz hesaplayin daha yeni oldum işte bugün bitiyor