Duygu2829995 sabah erkendem kalkıp kahvaltımı yapıyorum öğlen yoğurtlu muzlu yulaflı+badem fındık kaju ara öğün yiyorum 2 saat sonra bakliyatlı bir çorba içiyorum veya evde et tavuk varsa aynı şekilde onları yiyorum akşam da protein, sebze veya bakliyat ağırlıklı besleniyorum yemekten sonra da 3 çeşit Meyve ve kefir içiyorum rutin oluşturmuştum kendime ona rağmen gece bazende kalkıp yemek yiyorum acıkıyorum benim bu beslenmeye göre çocuk 4 kilo olması lazım ama😅 işte alacağı kadar alıyor hala bir hafta fark devam ediyor yarın gideceğim inşallah toplamıştır çünkü bu haftalarda alıyorlarmış kiloyu dikkat ederseniz sizin de düşer sıkmayın canınızı