Anlamı güzel kız isimleri önerirmisiniz 🩷🥰
Deletedmom_808 Kızım olursa Gökçe İdil düşünüyorum 💓
Deletedmom_808 Benim kızım olsaydı Beliz Ada diye düşünüyordum
Deletedmom_808 Umay, Mercan benim hoşuma giden isimlerden. Tınısı da güzel 🙃
Deletedmom_808 leyla Ece Ela söylenişlerini çok beğenirim
…
???
😊
Belinay🩷
Hafsanur
Asel Mira koyucam ben bebısımee insalalh