Arkadaşlar merhaba, normal doğum bekliyoruz doktorum maksimum 5,6 günün var dedi. Gelmezse sezeryan. Dün kendimi halsiz hissetmeye başladım sanırım hasta oldum heryerim ağrıyor burnum akıyor öksürüp hapşırıyorum. Sürekli terliyorum. İlerlemeden ne yapabilirim? Bu şekilde doğum yapmaya korkuyorum.. tavsiye edebileceğiniz neler var? Acil de serum takılır mı