Elmasekeri1 Kızlar benim ilk gebeliğim 33+6 olduk bugün herkes kasılmalarindan rahime yapan baskıda. Vs bahsediyor ben hiç bir şey hisetmiyorum bu normal mi hiç kasılma felan yaşamadım yada ben mi anlamiyorum
Nilayy95 Elmasekeri1 ilk gebeliğimde yaşamadım ama dün gece baskı ve ağrı ile uyandım 32.haftaya girdim acile gittik. Ama çok şükür bi şey çıkmadı. Yani ilk gebeliğimde olmadı ama bunda oluyor malasef
FtmaGlr Elmasekeri1 ilk gebelik benim kasılmalarım 30-32 gibi başlamıştı ama çok fazla yürüyüş yapıyordum şu an 37 haftalık olduk kanala indiği için doktorum yürüyüşü azaltmamı istedi 1 hafta sonra tekrar başlayacağım
dika Elmasekeri1 benim ki 27 haftamda başladı kasılmalarım sancım hatta o zaman sağlık ocağına gidiyordum yolda doguracam sandım hemen hastaneye gittim nts de sancım çıktı doktorum bebek gelmek istiyor çok ağlamıştım ne zor günlerdi çok şükür 36+1 de doğumum oldu o zamana kadar tuttuk ciğer geliştirici iğnesi ile topalam da 6 doz yapıldı
Nesrnn yaşamıyor veya ablamıyor olabilirsin canım ilk gebelık olunca bıraz tecrübesiz olabılıyoruz bende 30 haftaya kadar bırsey anlamıyorum 🙂
Elmasekeri1 FtmaGlr tüm gün yani dün mesala çarşıda işlerim vardı 8 bin adım felan attım öğlenden sonra bir kaç hareket etti genelde hareketsizdi bugün evde dinlenme modundayim gayet hareketli
FtmaGlr Elmasekeri1 hareket esnasında sallandığı için uyuyordur. Hareketsiz kalınca meydanı sakin buluyorlar coşuyorlar 🙂
ranabetul Elmasekeri1 benim de 33.hafta içerisinde iken gece bir anda bel ağrısı girdi, sonra sürekli bebek toplandı. Bir saat sonra kendiliğinden geçti, doktora da yazdığımda yalancı sancı gibi gözüküyor dedi 🤷🏻♀️
ranabetul Elmasekeri1 bir tane ebe 36. Haftadan sonra başlar genelde demişti, benimkisi biraz erken başlamışta olabilir 🙏🏻🤷🏻♀️ inşallah sağlıklı bir şekilde zamanında kolayca doğururuz 🌸
Tefu Elmasekeri1 Ben ilk hamileliğimde yalancı sancı hiç yaşamadım baskı vs hiç birşey olabilir yani normal Şuan ikinci hamileliğim sürekli yalancı sancı ve kasıklara baskı hissediyorum her hamilelik farklı yani😊
Beyzadrs Elmasekeri1 ben de ilk gebeliğimi yaşıyorum benim 24 ten beri karnım bşr yerde toplanıp çok sert oluyor sonra gevşiyor doktor buna kasılma dedi arada nst girdim hatta. Ama hiç ağrı falan çekmedim bazen sadece yatarken olunca göğsümde baskı oluyor nefesim daralıyor biraz. Ağrı olmadığı için hissedemiyor da olabilirsiniz belki