Vatdifak Bana da o zamanlar öyle denildi şeker yüklemesi yaptırdım maalesef gebelik şekeri çıktı şuanda diyet ve düzenli ölçüm yapıyorum çok dengesiz çıkıyor sabah düşük çıksa akşam yükseliyor ve neredeyse hiçbir şey yemiyorum normal hamileliğimde de çok şeker vs tüketen biri değildim dikkat etmiştim iştahım da tek başımayken pek olmuyordu nasıl çıktı gebelik şekeri ona da şaşırdım sanırım genetik yatkınlık var umarım sağlıkla gelirler zamanında 🫠😌