Buse4161 fatmayt canım soramadım hiç bişi doktor kullandığım tiroit ilacını bile göstermeme izin vermedi oldu bittiye getirdi
Buse4161 fatmayt bugün sonuç göstermeye gittim zar zor da olsa sözünü kesip sorabildim hamilelerde denenmedi ilaç bir zararı da olmaz çok zorda kalmadıkça kullanma dedi. Alerset sordum ben bu arada
fatmayt Buse4161 hadi ya acaba bu alerji durumunun bebege zarari olur mu. Kasıklarım agriyor hapsirip öksürmekten haftaya gidecegim ben de bakalim ne diyecek
Buse4161 fatmayt bebeğin büyürken sebep olduğu ağrılardan biri olabilir canım ben evden çok çıkmıyorum alerjim tutmuyor o yüzden