Gerçekten ben böyle bilmiyordum. Dün doğum yaptım doğumdaki doktorlar hemşireler ebeler gerçekten çok iyiler ama diger çalışanlara bir şey demiyorum.. oğlumu medicanaya sevk ettiler solunumdan dolayı ve bana bilgi vermediler, siz bilgi alırsanız bizede söyleyin diyorlar. Benim haberim olmadan sevk edip benden haber bekliyorlar. ben böyle bir şey görmedim. Düşünen varsa sonunu da düşünsün. Allah’a havale ediyorum. Çocuğumun yanına gitmek için izin istiyorum hastaneden çıkamaSın diye bağırıyorlar. ALLAHA HAVALE EDİYORUM. Çocuk yanımda değil, erken çıkış yapmak istiyorum çocuğumu görmek için çıkış saati öncesi gidemezsin diyorlar. Gerçekten yardımcı olmaya çalışan kimse yok. İçimi dökmek istedim kızlar.