Kızlar selam, 17+1 iz bugün kız bebek ve haraketlerini hissetmeyi çok istiyorum. Hissedemedikçe de kaygılı durumum devam ediyor Çevremde aslında hissetmen lazımdı şimdiye kadar diyenlerde çok fazla var. Siz ne düşünüyorsunuz bu haftalarda hissedenler var mı?