Kızlar benim idrarda lökosit değeri yüksek çıkmıştı 26 idi cuma günü doktor ikinci bir idrar testi istemişti onda protein kreatinin değerine bakılmış ve yanında değer normal yazıyor o zaman bu gebelik zehirlenmesi veya tansiyonu değil de sadece idrar yolu enfeksiyonu mu var demek oluyor acaba 🫠