Günaydın hanımlar, Eyüpsultandan beylikduzune taşındık doktor arayışındayım. Hangi hastaneye hangi doktora gidiyorsunuz, İnternete arıyorum bulamıyorum. Geçenlerde Neşe Turkmene gittik randevuya gelmedi benimde diyabete randevum vardı yarım saat bekleyip gitmek zorunda kaldım, nasıl birisi aranızda giden varmı acaba. Şimdiden teşekkür ederim.