Busraaa233- Kızlar merhaba academia da sezaryen yapan var mı aranızda ? Ya da doktoru Levent şahin olan memnun kalan ameliyatından normal doğumundan memnun olan var mı ? Dönüş sağlarsanız çok sevinirim 🙏🏻
Bir-anne21 Busraaa233- ben siverekteyim eşimin işinden dolayı Diyarbakır’da bir ay önce genessiste doğum yaptım şuan bir aylığız