Hbsanneoluyo benim de açılmanı sancını Nisan’ını bekleriz 40a kadar demişti ama 36da nst de ufak ufak sancılar çıkınca iki haftaya gelir senin kız dedi 🥰 bakalım sancılar gidebilir diye de korkuyorum çünkü 60ları felan vurduğunda hiç bisey anlamadım🙊😂😂