Meryemm0 Kızlar biraz önce biraz kan geldi ve sabah sanki regl ağrısı gibi bı ağrıyla uyandım. Bu doğum başlangıcı mı oluyor
Nesrnn nişan gelmiş muhtemelen tedbir amaçlı acıle gidebilirsin bende endıselenıp gıttım muayene edip nstye başlamışlardı suyun gelmedikçe bebegın hareketlerinde sorun olmadıkça korkma demıstı sız yine de ıhmal etmeyin 🙂