Kızlar merhaba ben dün şehir hastanesine geldim kontrole nst de sancılarım 60 lara kadar çıktı doğumhaneye yatışım yapıldı 35 haftalığım bu arada ve sezaryen olucam sancılarım düşmüyo 80 e kadar çıkıyo bazen doktor alttan muayene etti açılma falan yok ama bebek aşağı inmiş biraz ve elleyince de kasılmaları hissetti işin kötüsü yemek su yasak ve en son dün öğlen bir de yedim ve içtim sizce doğuma alırlar mı ne kadar böyle aç sussuz kalcam ki bu arada serum da takılı sürekli düşmüyo 40 larda sürekli sancı vurunca 60 70 oluyo