Meral_63 9. Haftaya girdim hala da ara devam ediyor o haftalarda bende çok korktum sürekli acile gittim birşey mi var diye korkma canım Alllah ın izniyle hiç birşey olmaz bebişlerimize kanama olmadığı sürece ve ağrın çok şiddetli olmadığı sürece çok korkma dinlenmeye bak uzan ağrın olduğunda çok iş yapma uzun süre ayakta durma bol su iç