Beril16 benim eşim benim doğumuma girdi ve iyi ki de girdi çünkü yanımda bana destek olan bana moral veren o kadar hemşire, ebe, doktorum olmasına ragmen kulağım sadece eşimi duydu. Her eş girsin diyemem etkilenmeyecek olan girsin bence çünkü kadınlarında o an yaşadıkları acılar kolay değil. Kadınların yaşadıklarının yanında eşlerin o an ki psikolojileri hiç bir şey bence. Zaten gördükleri sadece sizsiniz çünkü baş ucunuzda duruyor üstünüzde örtü var hiç bir şekilde orayı görmüyor. Benim eşimin etkilendiği tek şey o an benim acı çekişim olmuş 🥺 Yani eşini o çekilde acı çekerken görmeye dayanamayan girmesin derim yoksa cinsellik falan bahane onlar etkilenilecek şeyler değil o an bir şey görmedikleri için 😂