Kızlar buraya daha önce de post açmıştım herşey normaldi kontrole gittik dün oğlum sol böbreğindeki genişleme 12 ykn Mart’ta şuan 21 ne olacak bilmiyorum Muş’ta yaşıyorum burda nefroloji olmadığı için Elazığ’a gidiyoruz burda ultrason çekiyorduk 2 ayda bi kontrole gittiğimde 12 den 21 olması iyi değil dedi doktor direk Elazığ’a götürün dedi ne olacak bilmiyorum yaşayan var mı bu durumu