feslegen_13 1_Pandackk Çok şükür gayet iyi bu aralar bulantılar geçti kramplar olsa da yolun başındayız alışacağız🌼
Seymabutun1 1_Pandackk 6+2 çok şükür bulantılar daha başlamadı. Bunu fırsata çevirip mutfağımi detaylı temizledim. Temizlik resmen ruhuma gıda gibi geliyor ☺️
Jasvcl Bende 4-5 gündür karnımda boşluk hissediyorum sanki bebiş yok gibi hareket yok hiç 19. Hafta henüz moralim bozuk ve vücudum tüm aldıgım takviyelere rağmen dökülüyor yani yorgunum çok
Zumruduanka160 1_Pandackk Yeni gebeyim 6 haftalık ama benim maziye dayanan bir depresyon anksiyete öyküm var ilaç filanda bıraktım tabi hamile kalmadan. Hergün duygusal ağlamaklı zorlanarak geçiyor biraz. Üstüne eşim yurtdışına gitti dün 10 gün yok moral 0 dü annem geldi yanıma bugün kalmaya bakalım inşallah iyi geçer
Melostemman Bugün modum çok kötü. Halsizliğim ve ağlama isteğim hat safhada. Bir de surekli misafir gelmesi artik beni iyice bıktırdı. Hayır diyememek çok kötü birşey. 35+4 bu arada hamilelik günüm de 🥴
1_Pandackk Talentedmom bu posta yazan annelerimizin çoğu yeni gebe 🤭hepsi yorgun hasta son dönemde olanlarda var anne olmak kolay değil 🥰
Kumsal28 Sıcaktan öluyorum bi kaç gündür kapi pencereler hep açık klimayı açmaya da korkuyorum 10’gun sonra sezeryanim var hasta olmak istemiyorum 😏
Talentedmom 1_Pandackk yok ben bugün çok iş yaptım ondan böyleyim belim falan çok ağrıyor yürüyemiyorum bir yandan bir oğlum daha var onunla ilgilileniyorum yorgunluk artıyor tabi
Silaaaamom2025 Kanye aaa bende de ya üst üste beşer beşer hapşırıyorum sonra hapşırmaktan kusuyorum 🥲