Kızlar cuma günü doktora gittiğimde idrar tahlilimde protein kaçağı olduğunu söyledi doktor. Gebelik zehirlenmesi veya gebelik tansiyonu olabilir dedi tekrar idrar tahlili istedi pazartesi günü gideceğim başına böyle bir durum gelen var mı acaba 🥲
26 haftalıyız bu arada