Odaanne canım bizde 4 ve 4.5 kilo dogmusuz annem sezeryandan sonra 4 ameliyat geçirdi kardeşimden sonra kardeşim 190 boyu suan ben minyonum ama sanırım dayısına benziyor 30 dan buyana uzun bacak iri bebek diye makara yapıyor doktorum bakalım hayırlısı