Minyonannecik günümüz aynı, ben de hareketleri baya aşağıda hissediyorum ve karnım çok sertleşiyor bazen adet olucam gibi ağrılar yaşıyorum, ve dediğin gibi dönerken inanılmaz batma acı hissi oluyor vajina bölgesinde
Haftaya doğsa bebek erken doğum sayılmıyor değil mi?