ikican55 doğum kontrol hapı mı vermişti doktor size. Ben o yüzden korkuyorum açıkçası daha ileri atabilir hamileliğimi o hap diye. 3 yıllık evliyim, 1 yıldır bebek istiyoruz ama olmadığı için artık bir profa gidelim dedik bu çıktı. Kilom da 57 yani çok değil. Eşimin de bikaç ay önceki tahlili iyiydi ama şimdi bayağı sıkıntı var. Bakalım nolacak. İnşallah iyi doktorlara denk geliriz de vesile olur bebeğe.
Teşekkür ederim bu arada 😊